IT Destek Ve Bakım Hizmetleri

teknolojik bigisayar bakım anlaşması

IT destek ve bakım hizmetleri kapsamında verdiğimiz hizmetler; kritik teknik servis hizmetlerinden, bütünleşik yönetim hizmetlerine kadar geniş bir alanı kapsamaktadır. Alanında uzman ve sertifikalı personelimizle, işletmelerin asıl işlerine odaklanması sağlanarak, bilgi teknolojileri konusundaki tüm ihtiyaçları için, teknik destek ve bakım hizmeti sunulmaktadır. Bununla birlikte, teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulması da bu kapsamda ele alınan çalışmalar arasındadır.

İşletmelere; ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

Kurumsal Bakım anlaşması süresince  müşterilerimize yerinde limitsiz servis desteği, ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Bilgisayar Donanım, Yazılım, Network diğer çevre birimleri onarımı ve Firewall Güvenlik çözümleri Ticari ve Sektörel Programların Kurulum, Eğitim ve Desteklerinin verilmesi, standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının detaylarını maddeler halinde sunabiliriz örnekleri belirttim işimize yaramayanları yada eksikler eklenip yada çıkarılabilinir;

– Tüm bilgisayarlar için ayda bir kez periyodik bakım
– Antivirus Hizmetleri, Güncelleme ve tarama
– Otomatik (Backup) yedekleme hizmetleri (günlük, haftalık, aylık, manuel)
– Server Kurulum ve Teknik Destek İşlemleri
– Active Directoy yapılandırma ve destek hizmetleri
– Windows Azure,Office 365, Amazon Cloud Sistemler
– Veri Kurtarma v.s.
– Client Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 /Linux Teknik Destek İşlemleri
– DNS ve Hosting Hizmetleri ?
– Microsoft Exchange Server Kurulum, Destek ve Bakım İşlemleri (Mail hizmetleri denilebilir)
– Ağ (Network) kurulum, hız, test ve destek işlemleri
– Bakım Anlaşması yapan müşterilerimiz öncelikli sorun eskalasyonu ve çözümü hakkına sahiptirler.
Bakım Anlaşması boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri için konularında uzman Beyaz danışmanları tarafından talebiniz doğrultusunda destek sağlanacaktır.
– Sınırsız telefon desteği (?)
– Uzak bağlantı desteği (?)
– Anlaşmalı Sunucu ve Hosting Hizmetleri (?)
– Güvenlik ve Sızma Testleri (Firewall and Penetrasyon testing)
– Linux Göç v.s.
– Vs vs.

Bakım ve Destek Hizmetlerimizden Faydalanmak İçin Tıklayınız

Hizmet Seçenekleri

1. Telefonda Destek Hizmeti
Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti verilir.

Tüm çağrılarda, standart ve detaylı olarak aşağıdaki bilgilere yer verilir:

  • Müşteri bilgisi
  • Ürün bilgisi
  • Tarih bilgisi
  • Arıza bilgisi
  • Yapılan işlem

2. Uzaktan Destek Hizmeti
Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access) yoluyla sağlanır.

3. Yerinde Destek Hizmeti
Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.

4. Periyodik Bakım Hizmeti
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.

5. Yedek Cihaz Bulundurma Hizmeti
Yedek cihaz bulundurma hizmetini alan müşterilerde, arıza meydana gelmesi durumunda, müşterinin mevcut işini aksatmadan, yedek cihaz ile değişim yapılır. Bu hizmet kapsamında temin edilen cihazın, yerinde kurulumu yapılarak devreye alınır.

6. Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti
Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözülme ulaşılır.

Destek Türleri

  • 5 x 8 destek
  • 6 x 10 destek
  • 7 x 24 destek

Müdahale ve Çözüm Süreleri

  • 2 saatte müdahale / 4 saatte çözüm
  • 4 saatte müdahale / 8 saatte çözüm
  • 1 iş gününde müdahale / 48 saatte çözüm

Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.